L’Ajuntament de Rafelcofer aprova una moció presentada pel grup municipal del BLOC – Compromís contra el decret de la Generalitat Valenciana de reducció del dèficit

El Plenari de l’Ajuntament de Rafelcofer va aprovar ahir, la moció presentada pel Grup Municipal del BLOC, amb els vots a favor del BLOC i del PSOE i els vots en contra del PP.

A la moció se expressa el rebuig a eixe tipus de mesures que, fonamentalment, ataquen a l’estat del benestar, minvant recursos públics i fent recaure el pes de la reducció del dèficit en els treballadors, amb la conseqüent pèrdua de drets laborals i econòmics.

De tots és sabut que la crisi està atacant més durament al País Valencià, i també és sabut que ací, el balafiament dels diners públics durant molts anys en projectes no necessaris, la corrupció i la mala gestió ens ha portat a una situació insostenible.

Però al Consell no se li ocorre una altra cosa que estalviar diners amb retallades als serveis públics de primera necessitat: educació, sanitat i altres serveis als ciutadans.

Per tot això a la moció es demana que es retire el decret. Que es racionalitzen les despeses públiques, que s’exigisca  tornar els diners que s’han defraudat a l’erari públic, que s’implanten impostos per als contribuents amb major poder adquisitiu (com l’impost de patrimoni), a més d’acabar amb les polítiques de celebració de grans events, que només serveixen per a omplir algunes butxaques de persones que, en absolut, pateixen la crisi. I que, quan s’hagen de fer ajustos, es done participació als sindicats i altres agents socials en la negociació.

Arxivat en: Economia i Ocupació