BLOC-Compromís també critica la poca planificació per part del PSOE (quinze dies abans s’havia celebrat el ple ordinari) i proposà que no es cobrara l’assistència al ple extraordinari.

L’Ajuntament de Rafelcofer va celebrar ahir dimecres, un plenari extraordinari i urgent per a aprovar una pujada de preus per als usuaris de les instal·lacions del poliesportiu municipal. La regidora del Grup Municipal del BLOC-Compromís, Pepa Izquierdo, es va mostrar en contra de convocar un plenari extraordinari, quan feia només quinze dies s’havia celebrat l’ordinari del mes de febrer. “Això demostra una total falta de planificació per part de l’Equip de Govern del PSOE”. Davant d’esta circumstància, la regidora del BLOC-Compromís va proposar que no es cobrara l’assistència, per a no carregar amb eixa despesa l’Ajuntament (es cobren 30 € per assistència a plenaris per regidor/a). La proposta va ser acceptada per la resta de la corporació municipal.

El tema que va suscitar més polèmica va ser la intenció de cobrar els clubs i associacions locals per la utilització del camp de futbol. El preu proposat és de 500 euros per temporada. En este punt el BLOC-Compromís, es va mantindre ferm en la seua proposta que totes les associacions de futbol del municipi no hagueren de pagar cap quantitat, tal i com s’ha fet des de sempre. “Ara no és el millor moment per a començar a cobrar-los per fer una activitat en la que estan implicades moltes persones del poble de diferents edats”. Des del Bloc-Compromís de Rafelcofer pensem que és moment de oferir alternatives d’oci i de temps lliure adequades i saludables i que puguen estar a l’abast de tot el nostre veïnat.

Els nous preus públics van ser aprovats amb els vots favorables de l’equip de Govern del PSOE i també dels regidors del Partit Popular. Només la regidora del BLOC-Compromís va votar en contra.