L’acte, que comptarà amb la presència d’Enric Morera, suposa el tret de sortida de l’assemblea de Compromís per Rafelcofer.

Abans del sopar, hi ha prevista l’actuació de Toni de l’Hostal.

soparambcompromis

El bar del poliesportiu de Rafelcofer acollirà el proper divendres, 28 de juny, una cita denominada “sopar amb Compromís”, un moment en què el col·lectiu Compromís per Rafelcofer aprofitarà per proposar el camí a seguir per la formació al veïnat del municipi. A l’acte, s’espera la visita del síndic de Compromís a les Corts Valencianes, Enric Morera; els alcaldes David González, Jordi Juan, Tomàs Ferrandis, Álvar Català i Juanfer Monzó, a més de Pepa Izquierdo, regidora-portaveu del BLOC-Compromís al municipi i secretària comarcal de Compromís a la Safor-Valldigna, i altres regidors i regidores de la comarca. A més, s’hi donarà a conèixer la persona que assumirà la coordinació del col·lectiu de Compromís a Rafelcofer.

L’acte començarà a les 20:30 h, amb l’actuació de Toni de l’Hostal i seguirà amb els parlaments. La vetllada acabarà amb un sopar d’entrepà. Les persones que vulguen assistir poden reservar la plaça, de manera gratuïta, al correu electrònic rafelcofer@compromis.net.

Izquierdo ha explicat que “volem escoltar la gent, fer balanç i obrir-nos més a la societat. És important saber incorporar la gent que vol sumar-se, és un moment que encarem amb il·lusió”; la cita també està pensada per a “juntar-se, fer comboi amb la gent del municipi i la gent de la comarca que ens vulga acompanyar”.